اس ام اس خنده دار سال
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

اس ام اس خنده دار سال ۲۰۱۵ جدید ۹۳ پیامک

ﺣﺎﻻ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺸﯿﻨﯿﻢ ﻣﻨﺘﻈﺮ ﻋﮑﺴﺎﯼ ﺷﺐ ﯾﻠﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﺑﺎﺷﯿﻢ
ﻣﻦ ﻭ ﺍﻧﺎﺭ
ﻣﻦ ﻭ ﻣﺎﻣﯽ ﻭ ﺩﺩﯼ
ﻣﻦ ﻭ ﭘﻮﺳﺖ ﺗﺨﻤﻪ ﻫﺎ
ﻣﻦ ﻭ ﻫﻨﺪﻭﻭﻧﻪ
ﻣﻦ ﻭ ﺧﺮ
من و کوفت
 

اس ام اس خنده دار سال ۲۰۱۵ جدید ۹۳ پیامک



 
مراسم خواستگاری !!
پدر عروس : آقا داماد چیکارن ؟
پدر داماد : ایشون میتونن تو شرایط فعلی کشور زنده بمونن !!!
پدر عروس : هزار ماشاالله ، مبارکه
 

اس ام اس خنده دار سال ۲۰۱۵ جدید ۹۳ پیامک



 
معلم: ۵+۶ چند میشه؟
شاگرد: مگه خودت نمی دونی؟
معلم: می دونم.
شاگرد: پس غلط میکنی وقت کلاسو میگیری
 

اس ام اس خنده دار سال ۲۰۱۵ جدید ۹۳ پیامک


عکس العمل من در برابر یک آدم خوشگل :
خیره میشم و بهش لبخند میزنم
وقتی خسته شدم . . .
.
.
.
.
.
.
آینه رو میزارم سر جاش

.

.
 

اس ام اس خنده دار سال ۲۰۱۵ جدید ۹۳ پیامک



 
ﻣﺪل ﺭﺍﻳﺞ ﻋﻜﺲ ﭘﺮﻭﻓﺎﻳﻞ ﭘﺴﺮﻫﺎ به ﺗﺮﺗﻴﺐ ﻓﺮﺍﻭﺍﻧﻲ:
۱ﺑﺎ ﻣﺎﺷﻴﻦ ﻣﺪﻝ ﺑﺎﻻی مردم تو خیابون!
۲ﺑﺎ ﻣﺎﺷﻴﻦ ﺧﻮﺩﺵ ﺗﻮ ﺣﻴﺎﻁ!
۳ﺍﺯ ﺗﻮ ﺁﻳﻨﻪ ﺑﺎ ﺗﺒﻠﺖ و در مواقعی با گوشی
۴ﺗﻮﻱ ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ(داشته رد میشده)
۵ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﻛﻨﺎﺭ ﺑﻮﻓﻪ ﺑﺎ«ﻋﻴﻨﻚ ﺁﻓﺘﺎﺑﻲ»
۶ﻛﻨﺎﺭ ﺩﺭﻳﺎ
۷غیرقابل پخش
 

اس ام اس خنده دار سال ۲۰۱۵ جدید ۹۳ پیامک



 
به نظر من اونهایی که توی این سرما سرویس بهداشتی خونشون گرمه، یکی از ملاکهای اولیه خوشبختی رو دارند

اس ام اس خنده دار سال ۲۰۱۵ جدید ۹۳ پیامک

 
بی نمک ترین مکان جهان احتمالا “دست من” است
 

اس ام اس خنده دار سال ۲۰۱۵ جدید ۹۳ پیامک



 
به معلم گفتم : اجازه ؟ میشه برم بیرون ؟ گفت : کجا ؟ گفتم : ذستشویی گفت : برو
نمی دونست دستشویی خونه رو میگم ! الان توی راه خونه
 

اس ام اس خنده دار سال ۲۰۱۵ جدید ۹۳ پیامک



 
الان رفتم دو دقیقه آشغال بذارم پایین ، انقدر هوا سرد بود که تو آسانسور به خودم مى گفتم :
نباید بخوابى لعنتى
 

اس ام اس خنده دار سال ۲۰۱۵ جدید ۹۳ پیامک



 
امروز زنگ زدم خونه با مامانم کار داشتم،بابام حس شوخ طبعی گل کرده صدای زن در میاره،منم فکر کردم داداشمه!بهش میگم:حوصله شوخی ندارم الاغ؛صدات مثل میمونه، نازکشم میکنی؛گوشی رو بده به مامان!داداشم اس داده شب نیا بابا عصبانیه!به نظرتون ناراحت شد
 

اس ام اس خنده دار سال ۲۰۱۵ جدید ۹۳ پیامک



 
دقت کردین..
میری زیر بارون، دهنتو مث کروکدیل باز میکنی که یه قطره بارون بره تو دهنت، نمیره..
حالا داری با یکی صحبت میکنی، یه تف کوچولو از دهنش میاد بیرون صاف میره تو دهنت
 

اس ام اس خنده دار سال ۲۰۱۵ جدید ۹۳ پیامک



 
اگه شامپوتون زود به زود تموم میشه و میخواین ببینین کى مصرفش میکنه و لو نمیده
وایتکس بریزین توش بعد یه هفته هرکى کچل شد کار همون بوده!!
اینا درسای زندگیه یاد بگیرین
 

اس ام اس خنده دار سال ۲۰۱۵ جدید ۹۳ پیامک



 
لذتی که تو شکار پشه با دست هس…
.
.
.
.
تو شکار اهو با تفنگ نیس
 

اس ام اس خنده دار سال ۲۰۱۵ جدید ۹۳ پیامک



 
دختر است دیگر
گاهی دلش میخواهد بزند فک همه را پایین بیاورد
لیکن زورش نمیرسد
فلذا هی استاتوس میگذارد
 

اس ام اس خنده دار سال ۲۰۱۵ جدید ۹۳ پیامک



 
خوشبختى ﻳﻌﻨﻰ…
.
.
.
.
.
ﺑﻪ ﻣﻮﻫﺎﻯ ﻋﺸﻘﺖ ﺍﺩﺍﻣﺲ ﺑﭽﺴﺒﻮﻧﯽ

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: